كنيسة السيدة العذراء مريم وابو سيفين بعزبة النخل ارض الجنينة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كنيسة السيدة العذراء مريم وابو سيفين بعزبة النخل ارض الجنينة

سيكون لكم ضيقا فى العالم ولكن ثقو انا قد غلبت العالم

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلFacebookدخول

اعداد المشاركين

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عزت

اعداد المشاركين Empty
مُساهمةموضوع: اعداد المشاركين   اعداد المشاركين Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 11:25 pm

انا شايف ان مفيش مشاركين فى المنتدى غيرaghpy ,jesus
ياريت تحاولوا تنشروا اخبار المنتدى لاكثر عدد ممكن من الناس وكل واحد يعرف اكبر عدد من اصدقائه بالمنتدى واخيرا عايز اعرف موعد اجتماع الخريجين والاجتماع العام بالكنيسه والنشاطات الصيفيه بالكنيسه وياريت يبقى فيه باب للاعلان عن الاجتماعات والنشاطات والرحلات بالكنيسه وايضا تلقى طلبات والاعلان عن الوظائف الخاليه ونبذه عن الاباء الكهنه بالكنيسه وتاريخ بنائها واتمنى لكم التوفيق
ZoSiMa
Admin
Admin
ZoSiMa

اعداد المشاركين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعداد المشاركين   اعداد المشاركين Emptyالخميس مايو 20, 2010 2:46 pm

افكار جميلة جدا ياعزت احنا فعلا كنا حطين قسم وظائف بس لغيناة عشان مكنش فية حد كتير بيدخل المنتدي انا بقالي فترة مسافر وبعيد عن الكنيسة فى القاهرة لو عرفت انت تساهم معانا فى المنتدي وتعمل كل دة اهلا بيك وربنا يعوض تعبك وانت نورت المنتدي واهلا بيك معانا ديما
https://vmary.roo7.biz
ابو نوفير

اعداد المشاركين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعداد المشاركين   اعداد المشاركين Emptyالجمعة مايو 21, 2010 10:13 pm

السلام والنعمة الاجتماع الاحد الساعة 6 مساءللشباب الرحلات موجدة طول العام ويوجد مصيف اسبوعى من شهر 6 الى شهر 10 حسب الطلب المسول استاز رفعت
aghapy
Admin
Admin
aghapy

اعداد المشاركين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعداد المشاركين   اعداد المشاركين Emptyالسبت مايو 22, 2010 2:09 pm

مرسى يا استاذ عزت على الاقتراح الحلو دا وربنا يديك بركة ونعمه وتجيبلنا مواضيع حلوة ومرسى خالص ليك يا ابو نوفير على المعلومات الجديدة دى يارب الكل يستفيد منها وربنا يعوض تعب محبتكم ويبارك خدمتكوا

اعداد المشاركين
صفحة 1 من اصل 1