كنيسة السيدة العذراء مريم وابو سيفين بعزبة النخل ارض الجنينة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كنيسة السيدة العذراء مريم وابو سيفين بعزبة النخل ارض الجنينة

سيكون لكم ضيقا فى العالم ولكن ثقو انا قد غلبت العالم

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلFacebookدخول

السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rania magdy
مشرفة
مشرفة
rania magdy

السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟   السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟ Emptyالأحد يناير 31, 2010 12:00 pm

حدث بالفعل
كانت فى احدى الايام سيدة مسلمة زاهبة ألى العمل فشورت لتاكسى ليقوم بتوصيلها الى عملها فعندما دخلت التاكسى وجدت صور قديسين والمسيح فعرفت انه شخص مسيحى فطلبت منه انه يوصلها لقسم الشرطة وعندما وصل بها لهناك ..قامت بالسريخ والصويت المسيحى عاوز يخطفنى ويسرقنى فقالها انا معملتش حاجة انتى بتتبلى عليا طبعا تجمعت الناس وخرج ظابط من القسم ليعرفو ما سبب الزعيق..فوجدو السيدة تقول ان الشخص المسيحى يحاول خطفها واعتنقها المسيحية .......<<<<<<<وهنا المفاجأة اللى لم تتوقع ولم تخطر على بال احد ..........
ان الشخص ده اصلا مسلم زيه زيها .فقال للظابط انا مسلم زى زيها وعشان تعرفو انها انسانة كدابة ادى بطاقتى وتاكدوا من انه مسلم وقالها انا عرفت فعلا ان احنا اللى بنتبلى على المسيحين والمسيحين دول ناس غلابة والتاكسى ده بتاع واحد مسيحى وانا شغال عليه ...
منقووووووووووووووووووووووول للامانة السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟ 38964
كريست

كريست

السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟   السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟ Emptyالأحد أكتوبر 17, 2010 6:56 am

ههههههههههههههههه
حلوة دة بس دة حقيقى ولاا قصة رمزية

السيدة المسلمة وساءق التاكسى المسيحى ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فديو جرجس المتهم بأغتصاب فتاه فرشوط المسلمة وطالبوا بمحاكمة عاجلة له
» صور قديمة لكنيسة السيدة العزراء
» تأمل لقداسة البابا فى السيدة العذراء
» خبر عاجل حريق بكنيسة السيدة العذراء والبابا كيرلس بزرائب عزبة النخل